Головна » Файли » Математика (уроки)

У категорії матеріалів: 12
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Алгебра, 7 клас

Тема уроку: Застосування різних способів розкладання многочленів на множники

Математика (уроки) | Переглядів: 507 | Завантажень: 13 | Додав: Буланови | Дата: 02.03.2017 | Коментарі (0)

Математичний бій

Геометрія, 7-й клас

Тема уроку: Ознаки рівності трикутників

Мета уроку: Узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Ознаки рівності трикутників»;

розвивати вміння швидко й чітко формулювати свої думки, розв’язувати задачі;

продовжити розвивати вміння працювати самостійно і в парі, в групі;

виховувати позитивну мотивацію до навчання, культури мовлення.

Математика (уроки) | Переглядів: 490 | Завантажень: 12 | Додав: Буланови | Дата: 03.03.2016 | Коментарі (0)

Математичне  кафе

Алгебра, 7 клас

Тема: Різні способи розкладання многочленів на множники

Мета: Перевірити вміння учнів застосовувати правила розкладання многочленів на множники в нестандартних ситуаціях;

продовжити розвивати вміння працювати самостійно і в парі, колективно, сприяти активізації розумової діяльності учнів;

прищеплювати любов до математики.

Тип уроку: урок контролю знань і вмінь учнів.

Математика (уроки) | Переглядів: 461 | Завантажень: 14 | Додав: Буланови | Дата: 03.03.2016 | Коментарі (0)

Математичний калейдоскоп

Алгебра, 7-й клас

Тема: Степінь з натуральним показником

Мета: Повторити означення і властивості степеня з натуральним показником,

формувати навички розв’язування вправ на застосування властивостей степеня;

розвивати логічне мислення учнів, математичну мову, вміння правильно застосовувати математичні терміни.

Математика (уроки) | Переглядів: 925 | Завантажень: 61 | Додав: Буланови | Дата: 03.03.2016 | Коментарі (0)

Мета: перевірити рівень володіння знаннями, набутими у І семестрі 6-го класу, та вміння застосовувати їх у ході роботи за різнорівневими запитаннями і завданнями;

розвивати кмітливість, вміння нестандартно мислити;

формувати вміння працювати у колективі.

Обладнання: мультимедійний проектор, паперові картки для відповідей на запитання (по 12 для кожної команди, на карточка позначені номери команд та номери запитань), сірники (по 10 для кожної команди).

Математика (уроки) | Переглядів: 1117 | Завантажень: 17 | Додав: Буланови | Дата: 15.01.2016 | Коментарі (0)

Вивчена остання тема програмового матеріалу, за рік накопичилася велика напруга від важкої праці оволодіння математичними знаннями. Необхідно розважитися! Як? За допомогою тієї ж математики.

 

Мета: популяризувати математичні знання;

формувати вміння застосовувати набуті знання до нестандартних задач;

розвивати логічне мислення, вміння знаходити головне в умові задачі;

виховувати самостійність, уважність.

Обладнання: бонуси-фішки за індивідуальні відповіді учнів (не менше 100 штук).

Математика (уроки) | Переглядів: 1871 | Завантажень: 34 | Додав: Буланови | Дата: 14.01.2016 | Коментарі (0)

Вивчили програмовий матеріал п’ятого класу, час перейти до повторення. Саме тут і можна провести математичний турнір з використанням елементів цікавої математики.

Математика (уроки) | Переглядів: 401 | Завантажень: 10 | Додав: Буланови | Дата: 14.01.2016 | Коментарі (0)

Математика. 5-й клас

ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ

(урок математики у спортивному залі)

Пропонуючи учням урок математики у спортивному залі, тобто поєднуючи математичну і фізичну культуру, ми переслідуємо декілька цілей: по-перше, зацікавити дітей математикою, розкрити перед ними нові грані цікавого навчального предмету; по-друге, розвивати такі позитивні риси особистості дитини, як розумова активність і здатність адаптуватись до умов, що змінюються; і нарешті, по-третє, формувати здоровий спосіб життя засобами фізичного виховання.

Даний урок розрахований на клас, в якому нараховується 30 учнів (якщо у класі інша кількість учнів, то завдання регулює вчитель, відповідно до даної кількості), котрі об’єднуються в три команди, при цьому розраховуємо так, щоб у кожній команді була приблизно однакова кількість хлопчиків і дівчаток. Суддями цих змагань можна призначити учнів старших класів, які будуть оцінювати кожний конкурс, слідкувати за правильністю виконання завдань і вести загальний облік результатів. Крім того старшокласники допомагають учителю у проведенні всього уроку у цілому і кожного його етапу.

Математика (уроки) | Переглядів: 463 | Завантажень: 8 | Додав: Буланови | Дата: 14.01.2016 | Коментарі (0)

«МАТЕМАТИКА РОЗУМ ДО ПОРЯДКУ ПРИВОДИТЬ»

(година цікавої математики)

 

Закінчилися літні канікули, розпочався навчальний процес. У п’ятикласників новий учитель з математики. Кращий спосіб познайомитися – провести урок цікавої математики. Учитель придивиться до учнів, діти почуватимуться більш невимушено.

Діти дуже полюбляють жарти, несподівані і підступні питання. Вони їх надовго запам’ятовують і потім самі залюбки пропонують одноліткам і дорослим. Школярі можуть не здогадатися, у чому «заковика» (до речі, дорослі теж), але пояснення вчителя дадуть можливість без особливих зусиль розібратися із задачею.

Математика (уроки) | Переглядів: 605 | Завантажень: 9 | Додав: Буланови | Дата: 14.01.2016 | Коментарі (0)

Математика, 6 клас

Розвязування задач на пропорції та пропорційний поділ

Мета: Систематизувати знання, вміння та навички учнів, використовуючи основну властивість пропорції, знаходити невідомий член пропорції; перевірити набуті знання під час розв’язування задач на використання прямої і оберненої пропорційних залежностей та поділу числа на пропорційні частини; формувати вміння узагальнювати, робити висновки; розвивати логічне мислення та мовлення учнів; виховувати почуття дружби, колективізму.

Тип уроку: урок-практикум.

Обладнання: мультимедійний проектор, картки з текстами самостійної роботи.

Математика (уроки) | Переглядів: 4039 | Завантажень: 98 | Додав: Буланови | Дата: 20.12.2015 | Коментарі (0)

1-10 11-12
Вітаю Вас, Гість!
Неділя, 12.05.2024