Головна » Статті » Статті Валентини Буланової

Інтерес є "золотим ключиком" до формування математичних здібностей

ІНТЕРЕС Є «ЗОЛОТИМ КЛЮЧИКОМ» ДО ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ
Важливий елемент навчання – позитивні емоції. Вони збагачують учня.
Уміння бачити цікаве й дивуватися приносить дітям радість, породжує творчі поривання, розвиває уяву, що особливо важливо на уроках математики. Таке вміння слід виховувати й розвивати в учнів систематично як на уроках, так і в позакласній роботі з математики.
Велика роль на уроках математики належить дидактичним іграм, під час яких вчитель може вносити елементи інновацій педагогічної науки.
Під час гри у дітей виробляється звичка зосереджуватися, самостійно мислити, розвивається увага, прагнення до знань. Захопившись, учні не помічають, що навчаються: пізнають, запам’ятовують нове, орієнтуються у незвичних ситуаціях, поповнюють запас уявлень, понять, розвивають фантазію. Навіть найпасивніші школярі включаються до гри з великим бажанням, докладають зусиль, щоб не підвести партнерів по грі.
Під час гри діти, як правило, дуже уважні, зосереджені і дисципліновані.
Включення до уроку дидактичних ігор та ігрових моментів робить процес навчання цікавим, створює у дітей бадьорий робочий настрій, полегшує подолання труднощів при засвоєнні навчального матеріалу. Різноманітні ігрові дії, за допомогою яких розв’язується та чи інша розумова задача підтримують і посилюють інтерес учнів до навчального предмету. Гра повинна розглядатися  як могутній незамінний важіль інтелектуального розвитку дитини.
Дидактична гра відрізняється від звичайної гри тим, що участь у ній є обов’язковою для всіх учнів класу. Її правила, зміст, методика проведення розробляються так, що для учнів, яких не цікавить математика, гра могла стати поштовхом до виникнення стійкого інтересу до математичної науки.

 

Категорія: Статті Валентини Буланової | Додав: Буланови (12.12.2016)
Переглядів: 459 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вітаю Вас, Гість!
Четвер, 21.11.2024