Головна » Файли » Виховна робота |
[ Викачати з сервера (428.8 Kb) ] | 16.11.2015, 22:25 | ||||||||||||||||
Інтелектуальна гра для учнів 8 класу З «Кобзарем» по селищному парку
Якщо виявити деяку фантазію та додати до неї знання творчості українського поета Тараса Григоровича Шевченка, то можна створити цікаву інтелектуально-розважальну гру на місцевості для підлітків.
У селищному парку є братська могила радянських воїнів, які загинули при визволенні селища від німецько-фашистських загарбників у роки Великої Вітчизняної війни, гармата ЗІС-3, встановлена у річницю визволення селища від німецько-фашистських загарбників, православна церква, скульптура Віні Пуха та його друга П’ятачка, ростуть верба, ялинки. А поруч із парком розташована місцева школа. Цього «набору» цілком вистачило, щоб скласти завдання для пошукової гри за творами Тараса Шевченка. Мета гри: популяризація творчості Тараса Григоровича Шевченка серед учнівської молоді, розвиток інтелекту та ерудиції учнів, їх кмітливості та вміння працювати у колективі. Обладнання: фотоапарат, «маршрутний лист», «заліковий лист», ручка (у кожної команди). Учасники: учні 8 класу, об’єднані у команди по 3. Правила гри: учасники гри, користуючись «маршрутним листом», повинні визначити пропущене слово у поезії Т. Шевченка; записати його у «заліковий лист» (обов’язково у відповідну строку); сфотографувати одного з членів команди біля об’єкта, на який вказує це слово (фотографувати необхідно кожного разу одну й ту саму особу). У разі неправильної відповіді команда отримує 5 штрафних хвилин, за неправильний запис, тобто не у відповідному рядку «залікового листа», - 1 штрафну хвилину. Перемагає команда, яка матиме найменший час за сумою проходження маршруту та штрафів. Етапи гри: - інструктаж щодо виконання завдань гри; - проходження командами маршруту; - визначення часу, витраченого кожною командою на проходження маршруту (на фініші представники команд передають відповідальному за проведення гри педагогу заповнений «заліковий лист» та демонструють зроблені у ході гри фотознімки; відлік часу для команди припиняється з моментом передачі «залікового листа» педагогу); - підведення підсумків гри: оголошення правильних відповідей, результатів кожної команди, нагородження переможців.
«Маршрутний лист» із завданнями:
1. За байраком байрак, А там степ та […].
2. В яру криниця завалилась, […] усохла, похилилась, І стежечка, де ти ходила, Колючим терном поросла.
3. Як став місяць серед неба, Ревнула […]; Прокинулись ляшки-панки – Нікуди втікати!
4. Хоч позволив хан на пісках Новим кошем стати, Та заказав запорожцям […] будувати.
5. Дивлюся я, що дальш буде, Що буде робити Мій […]!
6. Над Дніпровою сагОю Стоїть явор меж лозою, Меж лозою з […], З червоною калиною.
7. Там батько, плачучи з дітьми (А ми малі були і голі), Не витерпів лихої долі, Умер на панщині!.. А ми Розлізлися межи людьми, Мов мишенята. Я до […] – <…>.
Відповіді: «Заліковий лист» із відповідями:
| |||||||||||||||||
Переглядів: 945 | Завантажень: 8 | |
Всього коментарів: 0 | |