Головна » Файли » Історія України

У категорії матеріалів: 10
Показано матеріалів: 1-10

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Мета: - розкрити причини та наслідки активізації дисидентського руху у другій половині 60-х – на початку 70-х років; охарактеризувати форми діяльності дисидентів у добу «застою»;

- розвивати навички критичного мислення учнів;

- виховувати повагу до людської гідності, прав людини.

Історія України | Переглядів: 1060 | Завантажень: 38 | Додав: Буланови | Дата: 28.01.2017 | Коментарі (0)

Мета: - розкрити причини морального занепаду радянського суспільства у 70-х – на початку 80-х років;

- розвивати навички критичного мислення учнів;

- виховувати повагу до людської гідності.

Після цього уроку учні зможуть (завдання):

- описувати повсякденне життя та визначати зміни, пов’язані з кризовими процесами у суспільстві періоду «застою»;

- висловлювати і аргументувати власну точку зору щодо кризи суспільної свідомості та початку формування подвійної моралі радянського суспільства;

Історія України | Переглядів: 1046 | Завантажень: 11 | Додав: Буланови | Дата: 21.01.2016 | Коментарі (0)

Орієнтовні навчальні цілі та компетентності:

- характеризувати нацистський «новий порядок» та його наслідки;

- використовувати дані історичних карт під час характеристики окупованих українських територій;

- розуміти причини введення плану «Ост» в Україні;

- зіставляти дію і наслідки окупаційного режиму в Україні з аналогічним режимом в окупованих країнах Європи, робити відповідні висновки.

Поняття, терміни: «Новий порядок», план «Ост», адміністративний поділ України, Трансністрія, дистрикт «Галичина», рейхскомісаріат «Україна», геноцид, концтабори, голокост, колонізація, СС, айнзацгрупи,  остарбайтери, рух Опору, колабораціонізм, «общинні господарства».

Історія України | Переглядів: 2285 | Завантажень: 40 | Додав: Буланови | Дата: 21.01.2016 | Коментарі (0)

Презентація про малюнки на українських грошах, їх відповідність історичним подіям

Історія України | Переглядів: 551 | Завантажень: 24 | Додав: Буланови | Дата: 12.01.2016 | Коментарі (0)

ЕКСПРЕС-КОНТРОЛЬ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ

Історія України.

11 клас

До підручника:

Історія України: підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень /О.І. Пометун, Н.М. Гупан. – К.: Освіта, 2011. – 336 с.: іл.

 

Експрес-контроль з кожної теми складається із завдань трьох форм:

- завдань з вибором однієї правильної відповіді (кожне завдання оцінюється в 0,5 бали за правильну відповідь);

- завдань на встановлення відповідності (максимально оцінюється в 2 бали: по 0,5 бали за кожну правильно встановлену відповідність);

- завдань на встановлення правильної послідовності (максимально оцінюється в 1,5 бали; за вказані правильно першу і останню подію – 1 бал; за правильно вказану першу або останню подію – 0,5 бали) або завдань з вибором трьох правильних відповідей із шести запропонованих варіантів відповіді (максимальна оцінка – 1,5 бали: по 0,5 бали за кожну правильно вказану відповідь).

Максимальна кількість балів, яку може отримати учень за розв’язання всіх завдань тесту –9, що відповідає достатньому рівну оцінювання навчальних досягнень учнів.

На виконання тесту відводиться не більше 10 хвилин.

Історія України | Переглядів: 1196 | Завантажень: 53 | Додав: Буланови | Дата: 21.12.2015 | Коментарі (0)

Підсумкове тестування з історії України (7 клас) за період князювання перших Рюриковичів: від Олега до Ярослава.

Історія України | Переглядів: 3512 | Завантажень: 25 | Додав: Буланови | Дата: 11.12.2015 | Коментарі (0)

Експрес-опитування з історії України (правління князів Володимира Великого та Ярослава Мудрого)

Історія України | Переглядів: 3227 | Завантажень: 17 | Додав: Буланови | Дата: 10.12.2015 | Коментарі (0)

Історія України, 8 клас

ВІД БОГДАНА ДО ІВАНА:

Українські землі

у другій половині ХVІІ – на початку ХVІІІ століть

(повторювально-узагальнюючий урок)

Мета: узагальнити знання учнів про основні події історії України середини ХVІІ століття – початку ХVІІІ століття; розвивати уміння учнів визначати географічні об’єкти на мапі України; виховувати колективізм, уміння працювати у команді.

Обладнання: Адміністративна мапа України (для демонстрації учителем правильних відповідей), адміністративні мапи України (за кількістю команд-учасниць), кольорові прапорці з булавкою (комплект з шести прапорців: червоного, жовтого, зеленого, синього, чорного та білого кольорів, на кожну команду); мультимедійний комплекс для демонстрації ілюстративного матеріалу до конкурсних завдань.

Весь урок учні працюють з мапою України.

Історія України | Переглядів: 805 | Завантажень: 8 | Додав: Буланови | Дата: 16.11.2015 | Коментарі (0)

Тестові завдання з історії України для 7 класу

Княжа Русь-Україна

(від Олега до Ярослава)

 

Події, факти, імена становлять основу історичної науки, з їх знання розпочинається осмислення історії. Щоб закріпити отриманні знання, їх необхідно постійно контролювати, відновлюючи у пам’яті.  Одним із способів такого закріплення можуть стати пропоновані тести.

Кожний тест містить сім завдань: шість завдань на вибір лише однієї правильної відповіді та одне завдання на встановлення правильної послідовності або з вибором трьох правильних відповідей із кількох запропонованих варіантів. На розв’язання тестових завдань відводиться 5-7 хвилин, їх можна використовувати на будь-якому етапі уроку. За кожну правильну відповідь у завданнях 1-6 нараховується 1 бал; у завданнях на встановлення правильної послідовності за правильно названу першу або останню подію – по одному балу, за правильно названі першу і останню – 2 бали; при виборі трьох правильних відповідей із кількох по одному балу за кожну правильну відповідь. Таким чином, максимальна кількість балів – 9.

Підсумковий тест можна використати як контроль знань з усієї теми, він має два варіанти, кожний з яких містить 18 завдань: 12 запитань на вибір лише однієї правильної відповіді (правильна відповідь оцінюється у 0,5 бали), 4 завдання на встановлення відповідності (0,25 бали за кожну правильно встановлену відповідність), 2 завдання на встановлення правильної послідовності (правильність кожного завдання оцінюється 1,5 бала: правильно названа перша або остання подія – 0,5 бали, правильно названі перша і остання – 1 бал). Таким чином, за підсумковий тест учень може отримати максимум 12 балів.

Тести також стануть у нагоді при підготовці до предметної олімпіади чи ЗНО.

Історія України | Переглядів: 3861 | Завантажень: 13 | Додав: Буланови | Дата: 16.11.2015 | Коментарі (0)

ШЕВЧЕНКІВСЬКА ВІКТОРИНА

«ЩЕ ЯК БУЛИ МИ КОЗАКАМИ…»

(Тарас Шевченко про історію України часів козацтва)

Творча спадщина Тараса Григоровича Шевченка містить багато літературних творів, що включають певну історичну інформацію. Деякі з його поезій стали основою для даної вікторини, яку можна використовувати як підсумкове заняття з історії України у 8-му класі або частину позакласного заходу з історії українського козацтва.

 

Історія України | Переглядів: 494 | Завантажень: 11 | Додав: Буланови | Дата: 16.11.2015 | Коментарі (0)

Вітаю Вас, Гість!
Четвер, 21.11.2024