Головна » Файли » Загадки на всі випадки |
У категорії матеріалів: 7 Показано матеріалів: 1-7 |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Пропоновані завдання, які можна віднести до загадок-запитань, не потребують від учнів якоїсь особливої математичної підготовки, від них вимагається наявність елементарних знань з математики та застосування кмітливості, яка завжди притаманна допитливому дитячому розуму. |
Скільки років існують загадки? Сто? Двісті? Тисячу? Правильну відповідь знайти досить проблематично. Та головне не те, скільки століть існують загадки, головне – вони живуть, користуються загальнонародною популярністю, бо є цікавими для всіх вікових категорій. |
Буланов Юрій Іванович, методист Зачепилівського районного Будинку дитячої та юнацької творчості (селище Зачепилівка, Харківська область) КОРИСНЕ Й ПРИЄМНЕ ДОЗВІЛЛЯ 200 загадок-запитань з «родзинками» на кмітливість З давніх-давен велику популярність серед дітей і дорослих мають загадки-жарти, які вчать уважно ставитися до кожного слова умови задачі, розвивають кмітливість, винахідливість, почуття гумору, бо у деяких випадках важко здогадатися про що йде мова і розгадка буває цікавішою від самого запитання. Тому вони залишаються затребуваними і в наш комп’ютерізований час, є цікавими учасникам будь-яких вечірок, інтелектуальних конкурсів, турнірів. Використання загадок-жартів створює мажорний настрій під час проведення заходів, що є надзвичайно важливим при організації дитячого дозвілля. Життя настільки важке й складне, навіть у дитячому віці, що інколи хочеться просто розважитись. Але й розважатися треба з користю. Запропоновані запитання стануть у пригоді перш за все організаторам дозвілля у дитячому середовищі. |
Буланов Юрій Іванович, методист Зачепилівського районного Будинку дитячої та юнацької творчості (селище Зачепилівка, Харківська область) Скотаренко Наталія Миколаївна, керівник гуртка «Юний ерудит» Зачепилівського районного Будинку дитячої та юнацької творчості (селище Зачепилівка, Харківська область) ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ КОНКУРСИ У 4 КЛАСІ Різноманітність світу загадок дозволяє педагогу застосовувати їх у різних сферах діяльності: для навчання, проведення ранків, шкільних свят, інтелектуальних ігор, вікторин, а також для розваг у хвилини відпочинку, тобто коло їх застосування широке – на уроках мови, природознавства, математики, а також у позакласній роботі. Використання у навчально-виховному процесі цих малих фольклорних жанрів сприяє активізації пізнавальної діяльності, формуванню навичок логічного, абстрактного мислення, розвитку кмітливості, спостережливості, вихованню та випробуванню інтелектуальних здібностей дитини. Загадки змушують дитину замислюватися над кожним словом, порівнювати його з іншими словами, знаходити в них спільне і відмінне, уважно дослухатися до змісту поставленого запитання. Це має велике значення для вироблення у школярів вміння виділяти головне в явищі природи, яке спостерігається, або в якомусь понятті, що вивчається на уроці. |
Загадки-запитання, загадки-задачі, загадки-жарти становлять особливий вид загадок, які користуються великою популярністю серед людей різного віку, бо є своєрідною інтелектуальною розвагою, неформальним тестом кмітливості, дотепності, уваги. До того ж вони розвивають фантазію та почуття гумору, що є надзвичайно важливими якостями для формування комунікативних компетентностей підростаючої особистості, тому вони й знаходять широке застосування педагогами у навчально-виховному процесі. Запропоновані загадки-запитання можуть бути використані організаторами дитячого та юнацького дозвілля для проведення різноманітних заходів, що зробить їх більш цікавими і змістовними. Дані загадки можна застосувати при підготовці вікторини, вечора відпочинку, веселої перерви під час якогось турніру чи змагання – за бажанням організаторів, бо вони майже універсальні щодо застосування. |
100 загадок-запитань для кмітливої малечі
Життя настільки важке й складне, навіть у дитячому віці, що інколи виникає потреба просто розважитися. Але й розважатися необхідно з користю. Саме відгадування загадок і може стати таким корисним і приємним дозвіллям для маленьких школярів. Загадки вже давно і міцно увійшли в навчальний процес, правильніше було б сказати – вони ніколи з нього не виходили. Використання загадок допомагає вчителю пожвавити урок, зробити його більш цікавим і продуктивним, сприяє активізації пізнавальної діяльності, формуванню навичок логічного, абстрактного мислення, розвитку кмітливості, спостережливості. Вони вчать уважно ставитися до кожного слова, яке звучить в умові задачі-запитання. Разом з тим загадки є своєрідним випробуванням розумових здібностей дитини, яке проводиться у невимушеній, ігровій формі. Запропоновані загадки-запитання вчитель може використати не стільки у навчальному процесі, скільки при організації та проведенні різноманітних виховних заходів, під час яких дитина може розкритися повніше. Особливістю цих загадок є те, що вони складені у вигляді короткого запитання, у якому міститься додатковий, |
ТВАРИННИЙ І РОСЛИННИЙ СВІТ У ЗАГАДКАХ Коли вчитель помічає, що учні втомилися, важко сприймають наукові терміни і до їх свідомості майже не доходять його слова, то він шукає шляхи пожвавлення робочої атмосфери. Гарний і ефективний спосіб зробити це – звернутися до загадок, котрі є перевіреним життям способом організувати цікавий і корисний відпочинок при тривалому розумовому навантаженні. Запропоновані загадки-запитання, частина з яких мають жартівливий характер, вчитель може використати на уроках природознавства, біології, а також у позакласній роботі. |