Головна » Файли » Виховна робота |
У категорії матеріалів: 6 Показано матеріалів: 1-6 |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
"Ігри патріотів" (інтелектуально-спортивні змагання з елементами військової підготовки) |
Буланова Валентина Миколаївна, учитель Зачепилівського ліцею Зачепилівської районної ради Харківської області Година спілкування, 5 клас «ПРО НАШИХ НАЙКРАЩИХ ЖІНОК»
Мета: Виховувати любов, повагу, чуйність, доброту, милосердя до найсвітлішої людини на землі - жінки (матусі, бабусі, сестрички, однокласниці). |
Година спілкування у 7 класі МОЯ ЗЕМЛЯ – ЗЕМЛЯ МОЇХ БАТЬКІВ Мета: виховувати почуття патріотизму, любові до рідного краю, до Батьківщини. Місце проведення: районна бібліотека. |
Інтелектуально-розважальний конкурс для восьмикласників НЕПЕКЕЛЬНА КУХНЯ У сучасній цивілізованій родині немає поділу на суто жіночі та суто чоловічі справи, господарські проблеми сім’я вирішує спільно. Не є виключенням і питання кухонні. Саме формуванню гендерних підходів до розв’язання побутових проблем присвячений даний конкурс. Конкурс проводиться у два тури. Перший тур – загальний для всіх учасників. Другий (фінальний) для переможців першого туру – їх повинно бути троє. |
Інтелектуальна гра на місцевості для учнів 5-6 класів КУТОЧКИ СЕЛИЩНОГО ПАРКУ |
Інтелектуальна гра для учнів 8 класу З «Кобзарем» по селищному парку
Якщо виявити деяку фантазію та додати до неї знання творчості українського поета Тараса Григоровича Шевченка, то можна створити цікаву інтелектуально-розважальну гру на місцевості для підлітків.
У селищному парку є братська могила радянських воїнів, які загинули при визволенні селища від німецько-фашистських загарбників у роки Великої Вітчизняної війни, гармата ЗІС-3, встановлена у річницю визволення селища від німецько-фашистських загарбників, православна церква, скульптура Віні Пуха та його друга П’ятачка, ростуть верба, ялинки. А поруч із парком розташована місцева школа. Цього «набору» цілком вистачило, щоб скласти завдання для пошукової гри за творами Тараса Шевченка. Мета гри: популяризація творчості Тараса Григоровича Шевченка серед учнівської молоді, розвиток інтелекту та ерудиції учнів, їх кмітливості та вміння працювати у колективі. Обладнання: фотоапарат, «маршрутний лист», «заліковий лист», ручка (у кожної команди). Учасники: учні 8 класу, об’єднані у команди по 3. Правила гри: учасники гри, користуючись «маршрутним листом», повинні визначити пропущене слово у поезії Т. Шевченка; записати його у «заліковий лист» (обов’язково у відповідну строку); сфотографувати одного з членів команди біля об’єкта, на який вказує це слово (фотографувати необхідно кожного разу одну й ту саму особу). У разі неправильної відповіді команда отримує 5 штрафних хвилин, за неправильний запис, тобто не у відповідному рядку «залікового листа», - 1 штрафну хвилину. Перемагає команда, яка матиме найменший час за сумою проходження маршруту та штрафів. Етапи гри: - інструктаж щодо виконання завдань гри; - проходження командами маршруту; - визначення часу, витраченого кожною командою на проходження маршруту (на фініші представники команд передають відповідальному за проведення гри педагогу заповнений «заліковий лист» та демонструють зроблені у ході гри фотознімки; відлік часу для команди припиняється з моментом передачі «залікового листа» педагогу); - підведення підсумків гри: оголошення правильних відповідей, результатів кожної команди, нагородження переможців.
|