Головна » Файли » Математика (уроки) |
У категорії матеріалів: 12 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Алгебра, 7 клас Тема уроку: Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
Математичний бій Геометрія, 7-й клас Тема уроку: Ознаки рівності трикутників Мета уроку: Узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Ознаки рівності трикутників»; розвивати вміння швидко й чітко формулювати свої думки, розв’язувати задачі; продовжити розвивати вміння працювати самостійно і в парі, в групі; виховувати позитивну мотивацію до навчання, культури мовлення. |
Математичне кафе Алгебра, 7 клас Тема: Різні способи розкладання многочленів на множники Мета: Перевірити вміння учнів застосовувати правила розкладання многочленів на множники в нестандартних ситуаціях; продовжити розвивати вміння працювати самостійно і в парі, колективно, сприяти активізації розумової діяльності учнів; прищеплювати любов до математики. Тип уроку: урок контролю знань і вмінь учнів. |
Математичний калейдоскоп Алгебра, 7-й клас Тема: Степінь з натуральним показником Мета: Повторити означення і властивості степеня з натуральним показником, формувати навички розв’язування вправ на застосування властивостей степеня; розвивати логічне мислення учнів, математичну мову, вміння правильно застосовувати математичні терміни. |
Мета: перевірити рівень володіння знаннями, набутими у І семестрі 6-го класу, та вміння застосовувати їх у ході роботи за різнорівневими запитаннями і завданнями; розвивати кмітливість, вміння нестандартно мислити; формувати вміння працювати у колективі. Обладнання: мультимедійний проектор, паперові картки для відповідей на запитання (по 12 для кожної команди, на карточка позначені номери команд та номери запитань), сірники (по 10 для кожної команди). |
Вивчена остання тема програмового матеріалу, за рік накопичилася велика напруга від важкої праці оволодіння математичними знаннями. Необхідно розважитися! Як? За допомогою тієї ж математики.
Мета: популяризувати математичні знання; формувати вміння застосовувати набуті знання до нестандартних задач; розвивати логічне мислення, вміння знаходити головне в умові задачі; виховувати самостійність, уважність. Обладнання: бонуси-фішки за індивідуальні відповіді учнів (не менше 100 штук). |
Вивчили програмовий матеріал п’ятого класу, час перейти до повторення. Саме тут і можна провести математичний турнір з використанням елементів цікавої математики. |
Математика. 5-й клас ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ (урок математики у спортивному залі) Пропонуючи учням урок математики у спортивному залі, тобто поєднуючи математичну і фізичну культуру, ми переслідуємо декілька цілей: по-перше, зацікавити дітей математикою, розкрити перед ними нові грані цікавого навчального предмету; по-друге, розвивати такі позитивні риси особистості дитини, як розумова активність і здатність адаптуватись до умов, що змінюються; і нарешті, по-третє, формувати здоровий спосіб життя засобами фізичного виховання. Даний урок розрахований на клас, в якому нараховується 30 учнів (якщо у класі інша кількість учнів, то завдання регулює вчитель, відповідно до даної кількості), котрі об’єднуються в три команди, при цьому розраховуємо так, щоб у кожній команді була приблизно однакова кількість хлопчиків і дівчаток. Суддями цих змагань можна призначити учнів старших класів, які будуть оцінювати кожний конкурс, слідкувати за правильністю виконання завдань і вести загальний облік результатів. Крім того старшокласники допомагають учителю у проведенні всього уроку у цілому і кожного його етапу. |
«МАТЕМАТИКА РОЗУМ ДО ПОРЯДКУ ПРИВОДИТЬ» (година цікавої математики)
Закінчилися літні канікули, розпочався навчальний процес. У п’ятикласників новий учитель з математики. Кращий спосіб познайомитися – провести урок цікавої математики. Учитель придивиться до учнів, діти почуватимуться більш невимушено. Діти дуже полюбляють жарти, несподівані і підступні питання. Вони їх надовго запам’ятовують і потім самі залюбки пропонують одноліткам і дорослим. Школярі можуть не здогадатися, у чому «заковика» (до речі, дорослі теж), але пояснення вчителя дадуть можливість без особливих зусиль розібратися із задачею. |
Математика, 6 клас Розв’язування задач на пропорції та пропорційний поділ Мета: Систематизувати знання, вміння та навички учнів, використовуючи основну властивість пропорції, знаходити невідомий член пропорції; перевірити набуті знання під час розв’язування задач на використання прямої і оберненої пропорційних залежностей та поділу числа на пропорційні частини; формувати вміння узагальнювати, робити висновки; розвивати логічне мислення та мовлення учнів; виховувати почуття дружби, колективізму. Тип уроку: урок-практикум. Обладнання: мультимедійний проектор, картки з текстами самостійної роботи. |